Logodesign 2017-11-10T13:43:59+00:00

Vi designer et logo som passer
til dine virksomhedsværdier

Branding – Er altid indbygget i vores ydelser

Tryksager

Hjemmesider

Logodesign

Marketingafdeling

Facebook

SEO

Gennemarbejdet logo

Det gode logodesign lagres i bevidstheden hos din målgruppe og skaber genkendelighed. Et gennemarbejdet logo videregiver ubevidste informationer, såsom hvad sælger din virksomhed, dine værdier, og sætter rammen om din virksomhedens identitet.

Vi har hjulpet mange virksomheder med at skabe deres logo. Nedenfor kan du finde pris og proces, og et udvalg af de virksomheder, der har fået et gennemarbejdet logo designet af MiniMarketing.

Skal vi også hjælpe dig?

Se logo referencer

Kontakt Helene på 40 63 22 13, hvis du vil book et møde.

Designprocessen

  • Vi starter processen ved at mødes med dig, hvor dagsordenen er dine virksomhedsværdier, kernekompetencer og målgruppe. Dette er din sikkerhed for at du får et logo som har substans til at danne rammen om den røde tråd til eksempelvis hjemmeside og tryksager.

  • Vi er kreative og omdanner din virkelighed til et grafisk design.

  • Vi fremviser logoet for dig på et nyt møde.

  • Tilretning af logo. For os er det vigtigt at du er helt tilfreds med resultatet, da logoet er det mest centrale i din virksomheds grafiske identitet.
  • Du godkender logoet. Som regel er processen slut her, hvorefter du vil modtage filerne i en logopakke, med de filer du skal bruge: EPS, PDF, JPG og PNG. Kender du størrelsen som logoet skal være på din hjemmeside, skal vi nok lave filen så den passer i det mål.

Pris for et gennemarbejdet logo: 5000 kr. excl. moms.

Inside Upstairs – Redesign af logo

Lina Damgaard og Inside Upstairs i Hammel, har været en fast kunne hos MiniMarketing over flere år. I efteråret 2016 fik vi lov at redesigne hendes logo og yderligere visuelle identitet. Hendes tidligere logo havde meget lidt personlighed, og kender man Lina, så ved man at det slet ikke passer til hende. Hun er pyntesyg, elsker nips og alt det feminine. Men hun har også en rå og rustik side i sin smag. I logoet satte vi fokus på det feminine og det rå element blev tilført i identiteten med læderet. Navnetrækket er lavet i en svunget font med en lille illustration af en ærteblomst. Da Lina har flere sider af sin forretning, kom idéen til at lave et logo til hver del. Så også ‘Mad med hjerte’ (mad ud af huset) og ‘Inside Bowling’ fik et logo, som kunne spille sammen med Inside Upstairs’ logo. Den lyserøde farve i identiteten er valgt til Lina fordi den er opsigtsvækkende, modig og så meget Lina.

nátuli – Logo

Vi har skabt logo, identitet og webshop til nátuli. Det er en økologisk og bæredygtig webshop, som gerne ville have hjælp til at skabe et moderne og knapt så helse-agtigt logo og univers. De kom med navnet og vi satte ud for at skabe et rent og nordisk logo med fokus på deres økologiske værdier. Navnetrækket er skrevet med bløde bogstaver for at appellere til deres målgruppe – kvinder mellem 25 og 50 år. Illustrationerne er en visualisering af den tagline vi valgte at lave til dem – ‘økologi i hverdagen’. Bladet, som symbol på det naturlige og sløjfen for at illustrere hverdagen (rutine, gentagelse). Logoet er lavet i ren sort og kan også bruges i negativ, hvis nødvendigt.

Fra pligt til lyst – Logo

‘Fra pligt til lyst’ er Mette Holm Høgsbro og Marie Trout, som vil opfordre kvinder til at tage med på en bevidsthedsrejse igennem deres eget liv. At få styr på prioriteter og at lære sig selv bedre at kende. Rejsen og den stærke kvinde skulle være fokus i deres logo. Selv havde de en tanke om en fugl Phoenix, som et symbol på oprejsning og genfødsel af kvinden. Det blev dog ved tanken, da fuglen er et fantasidyr og derfor svær at skildre uden at detaljegraden blev for voldsom til et logo. Vi foreslog derfor rovfuglen – som symbol på rejse, frihed og styrke. Rammen om fuglen og navnetrækket skal forstærke udtrykket om frihed og følelsen af at bryde ud af gamle vaner. Derudover har rammen også den effekt, at den samler logoet til en helhed. Den blommefarvede og den blå har henholdsvis Mette og Marie valgt. Den gule blev fundet for at have en tredje farver at arbejde med i designet. Der er valgt to forskellige fonte til logoet, for at illustrere modsætningen i ordene ‘pligt’ og ‘lyst’.

fluks – Logo

Linda Rolsted havde, før hun kom til os, kaldt sig Rolsted Consult. I navnet ligger selvfølgelig at hun er konsulent, men ikke meget mere. Derudover er ‘consult’ meget brugt, og man kan være konsulent indenfor mange områder og i mange brancher. Linda var moden til at finde et mere beskrivende navn til hendes virksomhed og havde på forhånd overvejet navnet ‘fluks’. Vi synes straks at dette navn sagde meget mere om, hvad Linda kan tilbyde og hvem hun er. Efter en snak om at Linda hjælper virksomheder med vækst, struktur, vikariering og personlig sparring, havde vi grobunden for den visuelle proces til ‘fluks’.
Linda reder trådene ud for sine kunder – dette tog vi inspirationen i, da vi skulle udarbejde logoet til ‘fluks’. Navnetrækket er skrevet med en font som er skarp og ren med runder former. Hermed symboliseres de holistiske værdier, som Linda har fokus på. Polygonerne med henholdvis streger på kryds og lige streger, skal pege på den proces Linda udfører for sine kunder.

Websitet anvender cookies til statistik og målretning af annoncering. Denne information deles med tredjepart. Privatlivspolitik

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close