Gennemarbejdet logo
Det gode logodesign lagres i bevidstheden hos din målgruppe og skaber genkendelighed. Et gennemarbejdet logo videregiver ubevidste informationer, såsom hvad sælger din virksomhed, dine værdier, og sætter rammen om din virksomhedens identitet.
Vi har hjulpet mange virksomheder med at skabe deres logo. Nedenfor kan du finde pris og proces, og et udvalg af de virksomheder, der har fået et gennemarbejdet logo designet af MiniMarketing.
Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt Victoria på 30 39 49 29, hvis du vil booke et møde.
Designprocessen
Vi starter processen ved at mødes med dig, hvor dagsordenen er dine virksomhedsværdier, kernekompetencer og målgruppe. Dette er din sikkerhed for at du får et logo som har substans til at danne rammen om den røde tråd til eksempelvis hjemmeside og tryksager.
Vi er kreative og omdanner din virkelighed til et grafisk design.
Vi fremviser logoet for dig på et nyt møde.
- Tilretning af logo. For os er det vigtigt at du er helt tilfreds med resultatet, da logoet er det mest centrale i din virksomheds grafiske identitet.
- Du godkender logoet. Som regel er processen slut her, hvorefter du vil modtage filerne i en logopakke, med de filer du skal bruge: EPS, PDF, JPG og PNG. Kender du størrelsen som logoet skal være på din hjemmeside, skal vi nok lave filen så den passer i det mål.
Pris for et gennemarbejdet logo: 5000 kr. excl. moms.
Hadsten Fri Fagskole – Redesign af logo
Linieskolen – Hadsten Fri Fagskole kom til os, for at få redesignet deres logo. Udseendet skulle opdateres og navnet på skolen skulle nu officielt være Hadsten Fri Fagskole og ikke Linieskolen. Vi arbejdede udfra, at logoet skulle kommunikere det de tilbyder unge mennesker i Hadsten og omegn, nemlig læring. Deres nye tagline (slogan) skulle være ‘Fremtidens kloge hænder’. Derfor var hånden en klar inspirationskilde, da vi gik igang med designprocessen. Hænderne symboliserer fag med praktisk karakter. Bogen kom til, som et symbol på læring. Det var en spændende proces, i samarbejde med Hadsten Fri Fagskole, at finde ind til et udtryk som både lærere og bestyrelse på skolen kunne se sig selv i. De brugte allerede farverne orange, grøn og blå – disse farver valgte vi at beholde, og lave logoet i alle tre farver. På den måde får man noget dynamik inde i sin identitet og man kan bruge farverne efter ‘humør’. Den orange version bruges som det primære logo. Taglinen er fremhævet og bruges som et grafisk element i deres visuelle identitet. Navnet ‘Linieskolen’ er beholdt i logoet som en midlertidig overgang, indtil navnet ‘Hadsten Fri Fagskole’ er blevet almindeligt kendt.
Inside Upstairs – Redesign af logo
nátuli – Logo
Fra pligt til lyst – Logo
fluks – Logo
Linda reder trådene ud for sine kunder – dette tog vi inspirationen i, da vi skulle udarbejde logoet til ‘fluks’. Navnetrækket er skrevet med en font som er skarp og ren med runder former. Hermed symboliseres de holistiske værdier, som Linda har fokus på. Polygonerne med henholdvis streger på kryds og lige streger, skal pege på den proces Linda udfører for sine kunder.